• Wpisów:22
  • Średnio co: 100 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 15:39
  • Licznik odwiedzin:25 936 / 2301 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Mam dla was dzisiaj OOTD czyli krótkie dżinsowe spodenki + t-shirt = najzwyklejszy outfit.
No i zdjęcia lakierów, którymi maluje paznokcie. Mam nadzieję, że podoba wam się ootd i lakiery.
 

 
więc jak widzicie w tytule, jest strasznie nudno. Pogoda nijaka, niby słońce świeci, ale go nie widać. Dzisiaj mam zamiar kupić koszulkę na allegro (:
Urodziny cioci dziś, trzeba iść złożyć życzenia.
Ide obejrzeć Glee.
 

 
trolololo myślę nad założeniem bloga na blogspot, ale takiego fashion, cos podchodzącego pod pamietnik. Takie opisywanie dnia, zakupy i wgl. Lubicie takie cos?
 

 
siemson <3
Mam nowe tło Podoba się? Mi tak O.O Sprawia, że już chce ten 4 sezon i chce wiedzieć co z Tylerem (<3)
Więc, pooglądałam sobie "Glee" ogląda ktoś? Musze coś oglądać jak już obejrzałam TVD -.^
Rany, ale mi się nudzi w te wakacje.. tylko oglądam jakieś seriale, czytam i jem.
W następnym tygodniu zakupy szkolne, lubie takie zakupy *.* a Wy?
KILKA ZDJĘĆ Z KLAUSEM <3
  • awatar counting stars♡: o taak.. 4 sezon. Z tego co czytałam to Klaus korzystając, że jest w ciele Tylera troszę się pobawi... ;D
  • awatar Gość: fajne tło ;] oj takk 4 sezon!! jescze trochę i sie dowiemy co z nim<3 lubię zakupy ale nie szkołę xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
siemson.
wróciłam z obozu naukowego. taa wiem myślicie kujon itp. uczylismy sie tam. niemieckiego.
jejuu jak ja juz chce do szkoly. wiem to glupie ale chce. serio. Dobra ide spac bo jestem padnieta.

chce wrzesien i 4 sezon pamietników <3 chce juz wiedziec co z Klausem.
 

 
HEJ HEJ HEJ
LAJKUJCIE MOJĄ STRONE NA FB:
http://www.facebook.com/pages/Kocham-Ci%C4%99-tak-jak-Ron-Hermione/394911737232748
FANPAGE HARRY'EGO POTTER'A!
LAJKUJCIE
 

 
Jeszcze tylko 3 dni :C
Przyzwyczaiłam się do Irlandii uwielbiam ich kulturę, te ich szczęście, koniczynki, kuferki ze złotem i skrzaty, krasnoludki i wgl wszystko
Zastanawiam się czy nie założyć bloga z jakimś opowiadaniem. Lubicie takie blogi? Czytalibyście mojego? C:
PZDR <3 I MIŁEGO DNIA
  • awatar Maalinkaaaaa: Jeśli lubisz pingera, zalajkuj! http://www.facebook.com/pages/My-lubimy-pingera/448945808461024?ref=hl .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 

IRL

IRLANDIA = pochmurno, pochmurno i deszcz..
Ja chce do turcji <3 tam było słońce <3
Nowe tło z Klausem <3
Jejuuuuu jak ja chce 4 sezon :3

macie takie zdjęcie Hermiony *-*
 

 
Wróciłam z Turcji. Znów w Irlandii Pod spodem macie zdjęcie hotelu, i basenu przed hotelem ;D Brakuje mi go <3
Pogoda w Irlandi do bani, deszcz, deszcz i deszcz ._.
W Turcji to co innego <3 z upału sie nie dało wytrzymać, dobrze że był ten basen.
Mam strasznie zjaraną twarz. Mój nos jest w okropnym stanie bo przywaliłam nim w dno basenu. Wiem, idiotyczne.
Musze iść, jedziemy gdzieś i nie wiem gdzie.
PZDR
 

 
A więc jestem w Irlandii Jest tu zajebiście <3
Jutro lecimy do Turcji. 4 i pół godziny samolotem a potem 2 autobusem -.^ super.
I tak dzis ledwo wytrzymałam bo była NUDA.
Ale był ładny koleś w samolocie haha
Macie tu Klausa <3
Pzdr ;*
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wczoraj leciała na TVN-enie "Komnata Tajemnic". I chociaz widzialam to 100000 razy to i tak oglądałam ;D Tutaj macie takie zdjęcia z Komnaty a za niedługo powrzucam zdjęcia Damona, Bonnie i Mikaelsonów <3 Miłego Dnia ;D (PS. Dzisiaj robie nowy kolczyk, piąty )
 

 
Byłam w sklepie i kupiłam sobie nowy żel po prysznic z Isany. Dla mnie z Isany są najlepsze żele ;D I to jest Marakuja i Kokos i zajebiście pachnie O.O <3 Macie pod spodem fotkę kamerkową. No i jeszcze zupki z amino, tak na wypadek głodu tam miłego dnia
 

 
DZISIAJ SIĘ PAKUJE. ZA 2 DNI

A dzisiaj macie takiego Rona <3 Bo tak jak pamiętniki wampirów kocham Harry'ego Potter'a <3
 

 
Zaraz jadę na basen Oby pogoda się nie zepsuła.
Nie chce mi się czekać do września na 4 sezon pamiętników wampirów :C
Za trzy dni wylatuje! C:
MIŁEGO DNIA <3
 

 
Obejrzałam cały trzeci sezon pamiętników wampirów
Jeżeli nudzi się wam w wakacje to obejrzyjcie sobie pamiętniki wampirów
JUTRO I POJUTRZE PAKOWANKO! <3

NO A DZIŚ ZDJĘCIA STEFANA "Rozpruwacz" SALVATORE
(nie za bardzo go lubie)

No i wywiad z Paulem Weasleyem po polsku:
 

 
Jaka pogoda u was? Bo u mnie ciepło <3 Uwielbiam taką pogodę <3 Dzisiaj nie wiem co robie może do przyjaciółki na basen wbije? Wieczorem idę do innej przyjaciółki na nocke <3 Jakie plany na dziś? dodaje zdjęcia Caroline & Tyler ♥
 

 
Na początek dobrze znany fanom Pamiętników
KLAUS MIKAELSON <3
Osobiście uważam, że on jest bardzo przystojny <3
Nawet lepszy niż Damon a już o wiele lepszy niż Stefan <3
 

 
Siemano, wiec na moim blogu będą różne rzeczy o moim życiu itp. itd. ale też cytaty z "Pamiętników Wampirów" (filmy i książki) i różne zdjęcia ;D